Dag 1 [NU KÖR JAG]

Heja mig! Fasen vad jag var duktig imorse. Upp vid klockan 06, på med träningskläder och iväg till SATS! Sedan körde jag 20 min intervallträning. Visste ni att det är allt som krävs för att få en bra viktminskning. 20 x 3 ggr / v.
Med intervallträning menas att man med intervaller pressar kroppen allt man kan för att sedan vila mellan. Sedan ökar man intensitet och längd efter var vecka som går. Exempelvis:

Vecka 1:
5 min Uppvärmning
30 sek Spurt x 6
90 sek vila x 6
5 min nedjogg (gå, jogga)

I och med detta så fortsätter kroppen sin förbränning även efter man tränat i upp till 24 h. Kommer berätta mer om hur jag ska träna senare idag. Kan lova att jag var svettig & trött efter 20 min, men så jäkla nöjd!
Mat idag:

Efter träning:
1 Banan efter träningen & massa vatten (viktigt för återuppbyggnad av muskler)

Frukost:
½ grov fralla med ost, skinka & paprika + 2 kokta ägg + Kaffe

Mellanmål 1:
1 Banan + vatten

Lunch: Kolpudding, 3 små potatisar, sås, sallad & knäckebröd med smör + vatten + kaffe

Mellanmål: 1 Banan + 1 Clementin + Kaffe

Middag: 10 köttbullar + 1½ dl pasta + sallad + vatten

Kvällsmål: Jordgubbar

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0