Introducing Me

Det här är mitt sjuttioelfte försök att gå ner i vikt. Mitt andra gå-ner-i-vikt-med-bloggen försök & den första jävla gång jag KOMMER att klara det. Jag tänker sätta realistiska mål, långsiktiga mål som befrias. För jag KAN! De människor jag har omkring mig ser med nedlåtande blick åt mig och säger, "Varför skulle du klara det nu?" Ja, varför? JO, för att någon gång måste jag klara det! Jag är trött på att vara en blekfet orkeslös mamma!
 
Jag tänker uppdatera er med bilder och resultat varje vecka (Onsdagar) samt skriva så fort jag får tid och har möjlighet. Jag tror att ju oftare jag skriver och ju ärligare jag gör det dessto längre kommer jag & når snabbare mitt mål. Så vafan nu kör jag! Nästa år kommer jag i strl M & springer 5 kilometer nonstop! Heja Mig!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0